Dagens tips - Huskur mot förkylning

Canon EOS 70D | Canon EF-S 18-55mm                           ©LinneaPhilipson
 
Igårkväll när jag kom hem från stallet så hade jag ont i halsen och feber, igen! När ska detta ta slut?! Känt mig bra nu i kanske 2 veckor (efter en ihållande förkylning till och från i 3,5 månader) så har hållt igång en del nu i helgen men det slog ju tillbaka direkt. Har varit hos doktorn 2 gånger under dessa månader och fått svaret att mitt immunförsvar har blivit sämre pågrund av för mycket belastning och stress. Men vad ska man göra lixom. Är en 18 årig tjej som går andra året på gymnasiet och satsar fullt på ridningen. Har höga krav på mig själv och för att ligga på en nivå med toppbetyg med dagens betygsystem så förstår jag att många lixom jag, lider av för mycket stress. Speciellt om man även har en idrott utöver skolan som man satsar på, tiden räcker inte till.

Åter till inlägget, har fått tips om denna lilla "huskur" mot förkylning, ska testa detta och se om det funkar, har ni läsare testat? 
 
Recept huskur:
Ingefära
Citron
Honung
Vatten
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

<3

2015-04-07 @ 14:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback